oglunucoksevenn Elimde iki farklı mama var. Bebeğim ikisini de seviyor. Sizce birini bitirip ötekini mi kullanayım yoksa bi ondan bi ondan kullansam bi sorun yaşar mıyım? İki mama kullanan varsa fikirlerini bekliyorum🌷🧐
2103mnl Bende Aptamil gaz yapıyor die Bebelac Gold aldım sevmedi içmedi boşa gitmesin diye 3 kaşık Aptamil koyduysam bir kaşık Bebelac koyup bitirdim bı sorun olmadı ama yinede görüştünüz doktorunuz varsa sorun her bebek bünyesi bir değil