Alyabebekkk biz 17 ile ışın tedavisi aldık bir gün. Korkmayın bolbol emzirin mama takviyesi de olur yeter ki aç kalmasın. Çok uyumasına müsade etmeyin ayak topuğuna hafifçe vurarak veya hafifçe yüzünü ıslatarak uyandırın besleyin. Benim sütüm azdı mamayı da kaşıkla veriyordum biberona alışmasın die ama yoğun bakıma bebeğini bırakmak çok zoruna gidiyor insanın şimdiki aklım olsaydı verirdim biberonla iyice doyardi atardı sarılığını tabi herkesin düşüncesi Aynı olmayabilir saygı duyarım