umayy34 Aşıyı saat 3 gibi yaptırdık, bir saat öncesine kadar bir şeyi yoktu aniden ağlamaya basladi durmadan agliyor bacagina dokundurtmuyor. Normal mi calpol verdim baska ne yapabilirim🥺
Rezenecayi umayy34 pijaması üzerinden biraz buz koyabilirsiniz aşı yerini ıslatmasın. Bi de bol kucak ten teması ister
umayy34 Efna valla terslik mi var yanlis asi mi oldu noluyor diye ataklar geciriyordum 🤦 normalmis yani 🤦gece agladi mi bizimki suan uyuyorda gece tekim aglarsa nasil durdururum bilmiyorum🥺
paradise umayy34 4 saat arayla calpol verebilirsiniz atesi olmasa bile agrisi vardir asilar her bebekte ayni etkiyi yapmiyor ağır gelmis olabilir bol bol sevin konusun ve emiyorsa emzirin
umayy34 paradise tesekkur ederim aglayinca panik oluyorum ve agladiginda emmiyor ama sakin kalip konussak belki ise yarar☺️
paradise umayy34 once sakinlestirmeniz gerekiyor sonra emecektir en güvendiği sizsiniz ve sakin kaldigi yer memeler ☺️
Neslihan-28 umayy34 evde fitil varmı paranok s olandan .yarım fitil atın Allah’ın izniyle sakinler 🤲🤲