Merhaba canım anneler 8 aylık bebegım var ve besıge koyup sallamaya basladıgım an donuyor dıklenıyor gerı yatıyorum aglıyor. Cok bunaldım kucagıma alıyorum odada yuruyorum banada tırmanmaya calısıyor pıt pıt arkasına vurup geziyorum oyle uykusu gelince yerıne koyuyp sallıyorum yatır kaldır yap dort bes defa derken en son donmeyıp uyuyor aynı sorunu yasayan varmı ya nasıl basa cıktınız :((