Merve_90
ee normalse ne güzel işte annesi. Boyu uzadığı için kilosu dağılmıştır vücuduna. Toparlar merak etme. Hem sağlık ocağı kilo takibi yapıyor zaten. Endişelenecek bir şey olsa onlar uyarırlardı. Sen hiç telaş yapma 400 gr az değil 🥰 4. Ay atak zamanı olduğu için huysuzluk, uykuda gerileme, meme reddi, iştah değişikliği yaşanıyormuş. Bebeğin büyüyor, gelişiyor yani güzel bir şey aslında