Arslann Bence cok mantıksız biz yaptırabiliyoruz ama yaptıramayan nice insan var moralim bozuluyor böyle şeylerin para olması
Sebastiann Arslann hemde öyle bi zam gelmişki yani ilk doz menenjite 450 di şimdi 750-800 tl arası p.tesi zamanı geldi bu ne pahalılık ya
ozgeefem Arslann daha dün yaptırdım menenjit aşısı hem bexero hem nimenrix ilk dozlarını toplamda 1186 lira para verdim birde 215 lira da doktora muayene ücreti verdim yemin ediyorum saçmalık yani bari bunları özel yapmayın bebek bunlar hadi vurdurabilen vurdurdu ya yaptıramayan aileler? Şaka gibi ya
Arslann Sebastiann bizim doktorda 500 birine 500 birine vuruyor toplam 1000tl ödücez hadi biz ödüyoruz ödeyemeyen insanlarda var yazık günah valla ya
Sedakcby Sebastiann nimenrix ne kadar oldu acaba bilginiz varmı şuan yeni zamlardan sonra ilk yaptırcam bebeğime son doz nimenrix. Bi doz da bexero kaldı. Nimenrix 380 beceri 530 a almıştık en son
Deletedmom_22 Suzi-12 nerde yaşıyorsunuz ? Sağlık siğortası yokmu bebeğin ? Yoksa yaşadığını ülkede sağlık siğortası olsa da ücretlimi vuruyorlar ?
Suzi-12 Deletedmom_22 kıbrısın güney kesiminde yaşıyorum , sağlık sigoratamız var ama bunu karşılamıyor sanırım her yerde bu şekilde bu aşılar bi bu aşıyı birde rotavirüsü karşılamıyor diğer aşıları karşılıyordu .
Deletedmom_22 Suzi-12 anladım canım bende Rusya’da yaşıyorum , tüm aşıları devlet karşılıyor , bebeğin sağlık siğortası varsa tabi , ücretli bir aşı yok 👍🏻
Suzi-12 Deletedmom_22 aa çok güzel bir sistemiş ama burda 2 aşıyı maleaef ücretli vuruyorlar ama devlete gitmedim ben hep özele gittim belki devlet karşılıyor da olabiir onu bilmiyorum ama 🤗
Sebastiann ozgeefem ben eczaneden alıp sağlık ocağına yaptırıyorum özel aşıları hiç özel dr da gitmedim devlete hastanesine gidiyorum
Arslann Sebastiann valla daha yaptırmadık işte bu hafta yaptırıcaz zam felan söylemediler umarım sonradan cıkmaz
ozgeefem Sebastiann ya ben devletteki doktoruma sordum o yapmadığını söyledi bende sağlık ocağından yaptırıcaktım ama bizim ebemiz doğum yaptı yani oğlumun devlet aşılarını bile takip edemiyo düşünün 1 yaş aşısı vardı 2 ay sonra yaptırmak zorundaydım birkere bile aramadılar beni gelmediniz aşıya diye oyüzden özele yaptırdım
biryazmasali Arslann en çok sinirlendiğim şey bu durum mama fiyatları ve bu aşı konusu başka herşeye zam gelsin tamam bunlara değil