Kzıım doğdugunda 4 günlükken gittiğimizde doktor hafif sarılıgı var dedi gözlerinin içi sarıydı hatta bende anladım fakat test yaptık 6-7 arası bişey çıktı . Düşük yok gibi bişey dedi bol hol emzirin dedi.kızım şuan 2 aylık baya esmer ama sarı kara gibi doğdugunda kırmızıydı rengi açıktı.sabahları ten rengi açık akşama doğru krarıyor gibi acaba anne sütü sarılığımı çok kafaya takıyorum .rsim atıcam bakarmısınız ama resimden daha kara