minikobebegim00 Normalden çok sıvı büyük tuvaleti su içinde yüzüyor bu kadar sıvı olması normal gibi gelmiyor. Süt sıvı olduğu için öyle olur diyorsunuz ama çok sulu. Sırtına da çıkıyor bilemedim 🤦🏻♀️😑 17 Günlük
Nursena0606 minikobebegim00 yediğiniz bir şey bebeğini ishal yapıyor olabilir. En sık ne tüketiyorsunuz?
zeynosunannesii minikobebegim00 bende günlerce bu bebek ishal kimse beni dikkate almıyor diye ağlamıştım. Sonra fotoğraflarıni çekmiştim. Bezmialem de bir prof. Doktora gittik bebeğim ishal vs anlattım anlattım. Fotoğrafi gösterdim. Ama bu normal dedi. Anne sütü alıyordu o zaman sadece. O yüzden korkma egerki gün içinde 10 un üstünde kaka yapıyor ve hepsi böyle ise kilo alımı yok isesikinti imiş korkma hepimiz aynı yollardan geçiyoruz demekki
mehmel54 minikobebegim00 gayet normal canım zaten aksi bir durum olsa elbet biri çıkar normal değil derdi benim bebeğim 3 aylık olacak 1 hafta sonra hâlâ daha sıvı yapıyor mama veriyorum arada emziriyorum da emzirdigim zaman su gibi oluyor kakası hatta kızım 2 haftalıkken sağlık ocagindaki doktora sormuştum çok normal anne sütü alıyor sonuçta başka bir şey yemiyor demişti