Kızlar doğum yapalı 1 ay 18 gün oldu nolur yardım edin acillik oluyorum serum verip gönderiyorlar dahiliyeye gittim mide şurubu ile prebiyotik yazdı geçmiyor Allah geçmiyor var mı başına gelen yemin ediyorum bebeği bile görmüyor gözüm çok üzülüyorum ağlıyorum