Oglumunannesiyim Bu postu açan varmı bilmiyorum da merak ettim bu haber doğru mu arkadaşlar sizce eşim diyordu da inanmamış tim🤔🤔
ikikizannesi Oglumunannesiyim eskiden temmuz zammi vardi senede iki kez azicik yapiliyordu onu kaldirdilar yilda bir zam yaptilar ancak bu yil durum malum hersey ates pahasi oldugu icin bir zam daha gundeme geldi muhtemelen verilecek zam
Bulutbey Oglumunannesiyim haberlerde gördüm bende ama sonuna yetiştim. Daha kesin olmamakla birlikte öyle bir söylenti varmış. 5binin üzerinde olacak deniliyor ama olsa ne fayda. Bana göre zam yapmayı düşünüyorlarsa her şey dah kötüye gidecek demek ki.
Oglumunannesiyim Bulutbey bencede bende öyle düşünüyorum kaşıkla verip kepçeyle geri aliyolar maalesef
Bebegimm1 Mumkunse bir seye zam yapmasinlar yaptiklari zammi indirsinler asgari ucrete zam gelirse bu sene gida benzin faturalar fiyatlarini daha dusunemiyorim alım gücü diplerde artik
Lina123 Oglumunannesiyim yazın seçim olabilir büyük ihtimal . Öyle söylenti var . Bu yüzden de zam yapılabilir yalandan. Yapılsa da herşey e bi o kadar zam gelicek denektir .
Hiranur2010 Oglumunannesiyim evet bende duydum Allah aşkına zam felan yapmasınlar zam yapılınca hersey zamalaniyor. Asgari ücret böyle kalsın herseye indirim uygulansın kafii
Nurcan0605 Oglumunannesiyim asgari ücrete zam gelince otomatikman her şeye zam gelecek bizi resmen bir kısır döngünün ıçine soktular, enflasyon almış başını gidiyor Allah hepimizin yardımcısı olsun