
Bu kız benim evliliğime sebep olcak. Kızım 4 ay 20 gunluk 3 yada 3 buçuk saatte bir 4 ölçek yiyordu şimdi 3 ölçek anca yiyor ve cisli bez sayısı da 4 filan o da dolu dolu değil. Doğum kilosu 3500 du. Tam 4 aylıkken 6900 olmuştu istenilen 4.ayda doğum kilosunun iki katı olması o da okey. Ama niye böyle yapıyor. Bunu eşime okudum. Yine ben pimpirikliyim. Zaten benim yüzümden mamaya başlamış kilo takıntım bir bitmemiş. Vallahi sakin bir insanım herşey tamam ama şu kızım yemiyor ya gerçekten geriliyorum. Neden böyle. Boğazında bişey yok burnu temiz altı tam dolsun dolmasın asla 3 saati geçirmem. Ateşi yok. Niye böyle 😟 ha huzursuz değil ağlamıyor zaten benim kızım hiç açlıktan ağlamadı saatini çok şaşırtmam. Artık eşime bişey diyemiyorum senin boş evhamlarin diyor. Ama uzman doktorda az yiyor demiş napayım anneler ben