ikikizannesi Merhaba kizlar oglum 2.5 aylik sunnetini yaptirmak istiyordum iki ayri dr gittim biri ozel ozeldeki drumuz lokal anestezi ile 6. Aydan sonra yaptigini soyledi daha once asla önermiyorum kimseyede yapmadim dedi neyse birde devlet hastanesine goturdum bugun ordaki dr da 7 8 aylikken getirin sedasyon vermeden sunnet etmiyorm 6 aydan oncede dogru bulmuyorum dedi yapanlar var dilerseniz yaptirin ama ben önermiyorum dedi ben napayim bilemedim ankarada bir sunnet merkezi var orayi aradim klemp yontemiyle yapariz dediler ancak iki drda onermeyince oldukca kafam karisti olsun kurtulsun istemistim ben narkoz almasını ve uyutulmasini istemiyorum ilk gittigim dr lokal anestezininde riskli oldugunu soyledi bn kendi cocuguma yaptrmazdim dedi napayim ben
ikikizannesi ikikizannesi birde eski usul yapiyorlarmis klemp yada klips veya lazer yaptirmayin dedi onlar isin kolayi ama tavsiye etmem dedi
Ssda01 ikikizannesi merhaba canım biz 5 aylıkken yaptırmıştık doktor ilk 2 ay önermem 2 ile 6 ay en güzeli demişti bu süre tabi 1 yıla kadar gidebilir demişti 2 ile 5 yaş arası çocuklar korkuyor ve psikolojik olarak etkileniyor diye açıklamıştı lazerle yapıldı ama Bi iki tane dikişimizde olmuştu oraya iğne yaptıkları için hafif şekilde anestezi veriyorlar ama bebek uyanık gelif toplam 10 dk sonra yanımızdaydı iğneyi dikkatli yapmamız gerekiyor bacaklarını çok oynatıkları için sersemleştirmek amaçlı veriyoruz uyutmuyoruz demişti çok şükür bir sıkıntı yaşamadık 10 dk sonra geldi oğlumuz uyanıktı her doktor cidden farklı şey söylüyor ister istemez bizlerin de kafası karışıyor yani
delirmeceler ikikizannesi benim bebeklerim premature olduğu için her doktorumuz ayrı genel cerrahide bunlara dahil ve kesinlikle 5 yaşından önce sünneti önermiyorum dedi küçükken sütte bazen sıkıntılar çıkabiliyormuş eğrilik üretrada sıkıntı gibi şeyler olabiliyor dedi ama ben herşeyi kabul ediyorum diyorsan 3 aydan sonra insiyatifle yaptırabilirsin dedi biz vazgeçtik:(
Elif1010 ikikizannesi Ben 1.5 aylıkken yaptırdım 40 ında olacaktı ama covit olduk. Ama öncesinde doğum yaptım daha doktorum 2. Gün yenidoğan sünneti önerdi ben dedim kendimi toparlamak istiyorum ki instada vs ünlü doktorlar bile erken sünneti önerir. Benim doktorum da Zahide Küçüktü hastaneden çıkmadan çocuk doktorundan önce o sormuştu bana 🌸
Alparslaninannesii ikikizannesi lazeri niye tavsiye etmiyolar ben 3 günlükken yaptırdım iğne yaptı sonra lazerle kesmişti
Eminerd ikikizannesi bende oğlumu 8 aylıkken yaptırmıştım ama daha minik bebekleri de yapıyordu😊😊 eski usül oldu doktorumuz da onu önermişti bize. Çok şükürrr birtek sargıyı çıkartırken ağladı oğlum onun dışında 0 ağlama diyebilirim 👍🏻
ikikizannesi Ssda01 aynen o kadar kafam karisitki kimisi diyor hemen yaptir bilmeden iyilessin kaynim bile 40 i cikmadan yaptircaktiniz diyor ama drda gidince yapmiyorlar hangisi dogru olan bilemedim ama sedasyon beni korkuttu damar yolu acilmasi falan cani yanicak bu drlari dinleyip beklesemmi yoksa sunnet merkezine goturup lokal yaptirsammi bilemedim birde dr pipiye yapilan anestezi nin zararli olabilecegini soyledi o yuzden 6 ayi gecsin dedi yaptiranda yaptiriyor bilemedim gitti
ikikizannesi delirmeceler her dr farkli soyluyor burdada hergun sunnet postu aciliyor herkes 4 5 aydan once yaptirin diye tavsiye veriyor kafam karisti goturup sunnet merkezinde yaptirsammi bilemedim
delirmeceler ikikizannesi hassas konu her doktorun görüşüde gerçekten farklı ama biz doktorumuza güvenmeye karar verdik çünkü ablamda yiğenimi aynı doktora emanet etti şuan 9 yaşında yiğenim olmayada bilir riski ama olmıcağı anlamına gelmiyor malesef çok küçük organları
ikikizannesi Elif1010 bnde 40 i gibi istedim ama o zaman covit vaklar cok yuksekti dedim dursun bir aydir niyet ettim randevu bildum ozele goturdum orasi 6 aydan snra dedi bugun devlete goturdum o da ayni sekilde biri lokal diyor biri sedasyonla uyutarak diyor ben damar yolu acilmasini fln istemiyorum yaninda olmak istiyorum ama ikiside olmaz dedi ameliyathanede oluyormus orasida soguk olur kapida beklemek zulum olur falan
demetdemircioglu Oğlum 2 ay 27 gunluktu yaptirdigimda devlet Hastanesi’nde lokal anestezi ile yapildi. Ben olumsuz bir görüş almadım doktordan iyi ki de erken yaptirmisim diyorum emekleme dönemi daha zor olurdu geldi gecti şükür 😊
ikikizannesi demetdemircioglu bnde ah bi yaptirabilsem hmn yotircaktim ama iki drda boyle deyince kafam karisti
Tugce ikikizannesi ben bu işin uzmanı değilim ancak yaptığım araştırmalarda birtakım ikilemler var. Eğitim döneminde koçluk aldığım, tanıdığım iyi bir psikolog kendi oğluna 2 aylık yaptırdı. Bebekler psikolojik anlamda olumsuz etkilenmiyormuş o ayda. Bu açıdan destekleniyor. Ancak sünnet meselesinde bir sınır var. O sınır aşıldığında ileriki cinsel hayatında haz ve buna bağlı ereksiyon problemi yaşanma riski var. Alan daraldıkça işlem hassasiyeti artıyor. Siz enine boyuna araştırın iyi bir cerrah bulursanız yaptırın.
ikikizannesi Ldy aynen simdi iki dr ragmen yaptirirsam allah korusn bisey olursa buxsefer esim diyecek sana onermediler diye kayinpederim falanda buyusun oyle diyor bende buyudgunde travma olmasini istemiyorum kestireyim kurtulsun demistim
Sumyyeari ikikizannesi biz 2 aylıkken yaptırdık. Sünnet merkezinde. Ben emzirirken sünnet etti doktor eski usul
Babybloom ikikizannesi valla 10 günlükken yaptırdım, ve verdiğim en iyi kararlardan biriydi. Farketmedi bile, hiç ağrıkesici kullanmadık. Hatta doktorumuz keşke doğumdan sonra hastaneden hiç çıkmadan yapsaydık, git gel yapmazdınız dedi😁
ikikizannesi Babybloom ne güzel masallah bnde olsun kurtulsun istemistim iki dr da boyle deyince esimde dursun diyor
Annem-33 ikikizannesi bizim burda da yapmıyorlar.. Ama enfeksiyon geçirdi oğlum o yüzden yaparlar diyor ben de Allah izin verirse 6 aylıkken yaptircam şuan oğlum 3 aylik
Sedaekrem Annem-33 ben buyudukce can acılarını daha cok hissettin dusunuyorum kuzum yine sen bilirsin ben de daha yaptırmadım ama keske kucukken olsaydı daha ıgne bile vurdurdımda onceden daha cabuk sakınlestırordım
Yusufagahinannesi ikikizannesi ben genel anestezi ile 2 aylıkken özel hastanede yaptırdım iyiki yaptırmısım maşallah atlattık
Madam ikikizannesi ay ne alaka oğlumun 40 günlükken oldu bütün doktorlar ne kadar küçük o kadar iyi dedi sünnet için lokal anestezi yaptılar 3. Günde dikişleri bile düşmeye başladı
Sevdenur97 ikikizannesi 3 aylikken yaptirdim lokal bizde iceri girmistik hic pisman degilim hatta daha kucuk olsa daha iyi diye dusundum 3 ayindan sonra eyvahlar olsun nasil yaptiriyosunuz anlamiyorum bebekler minikken anlamiyorlar birsey buyudukce onun acisina dayanamam
Balyavru ikikizannesi oğlum 45 günlükken yapıldı lokal anesteziyle. İlk çişini yaptığında çok ağladı iki güne iyileşti hiçbir sorun olmadı.Tanıdığım tüm doktorlar iyi ki de erken yaptırdın denildi. Çocuklar büyüdükçe sünnet sonrası daha da zorlaşıyor. Acı hissediyorlar sürekli dokunmak isteyecekler.
ikikizannesi Balyavru bu dr da bana tam aksini söylüyor bnde gun almak noyetiyle gittim gunlerce randevu bekledim arastirdim vs sonuc bu
ikikizannesi sokomel bu soz konusu olamaz malesef keyfi bir durum degil cunki dovme yaptirmak kupe taktirmak gibi onlari elbette buyudugunde kendi istegiyle yaptirabilir