Deerma ve bir başka marka kullandım. İlk önce muadil olan uygun fiyatlısını almıştım, bozuldu. Sonra deerma aldım. Üzerinde de yazıyor, içinde siyah bir tıpa var o çıkınca güzelce geri takmak gerekiyor. Birkaç kere çıktı ve taktım. Ama su sızdırmaya devam etti, bir baktım ki siyah tıpa yırtılmış. Geçmişler olsun 😂 bıktım vallahi. Artık sadece sileceğim zaman haznesini takıyorum. Bu yüzden memnun kalmadım diyebilirim açıkçası, hassas ürün.
Ha bu arada hazneyi takıp kullandığım deerma değil diğer marka olan. Çünkü deerma şarıl şarıl su akıtıyor. Çöp yani bendeki.