giss 6ayda oda ayirma fikrine karsiyim bebek bu ya,ayirdik alisti oh ne guzel ama ic dunyasinda neler hissedebilecegini dusunelim 2yasa kadar kizim la uyudum 6yas hala ayni odadayiz hatta bazen beraber uyuyalimi diyor en mutlu gecesi birlikte yan yana uyudugumuz gece oluyor.bir gun gelecek kendileri bizi odalarimda istemeyecek.cocuklarim la gecirdigim onlari koklayarak uyudugumuz her an cook degerli .bu sadece benim fikrim su avrupaya ozentileri boraksin artik doktorlar 40gunluk bebegi aglatarak kendi kendine uyutmalar 6ayda oda ayirmalar bana cok acimasiz geliyor .onlarin bizim kokumuza ihtiyaci var niye mahrum birakalim.ayrica bebegimle uyudugum zaman daha huzurlu uyuyor uyansa da yaninda gordugu zaman yanima yaklasip burnunu suruyor kokluyo uykusuna devam ediyor.