Rabiamhmt Tuvalet iletişimi var. Tabiki yapabilir. Bez rahatsız ediyor ve beze yapmıyorsa tutması dan daha sağlıklı bir yöntem. 9 aylık bebeğimin ben ne zaman kaka yaptığını anlıyordum. Çok kez de lazimliga oturttum. Yaptı. Beze nazaran, yatarak değil oturarak çok daha kolay yapıyordu. Kirlenmemek de mutlu ediyordu onu. Ayrıca ben bu yöntemle tuvalet iletişimini büyüdüğü zaman eğitime çevirdim. 17 aylık bez biraktirdim kızıma. Ne anlar diye sallayanlara bakmayın. Ama makat çatlağı gibi vs sorun varsa doktorunuz krem verecektir. Probiyotik prebiyotik kullanarak ilerleyin sıvı ağırlıklı besleyerek kaka yapmasını kolaylaştırın. Tuttukca sertleşir ve acır. Beze lazimliga onun dışında nereye rahat yapacaksa oraya yönelin yeterki tutmasın.