Canım anneler takmayayım atak matak diyorum ama yaşadığımız için sormam lazım bebeğim 40+3 doğdu atak haftasına 3 gün var yazıyor 4. Ay atağına gireceğiz çocuğum bir benze düzelmişti yine değisti uykudan bağırarak uyandı uykuya dalması çok zorlaştı 40 hafta dan itibaren sayılıyor yA bu atak haftaları acaba +3 ,3 gün önceden mı başlatır ?