Hazelzkn12 Merhaba eşimin korona testi pozitif çıktı bugün bebeğimde biraz keyifsiz çok mızmız ağlıyor sürekli kustu bi kaç sefer ağız dolusu bebekte korona belirtileri neler acaba geçirmiş olan anneler yardımcı olurmusunuz
Liioo Hazelzkn12 bizimde öyleydi yA kusuyordu ateş kafa ateşi ama merak etmeyin bebekler erken geçirıyır gelmiş olsun Allah şifa versin cok zor
herseyguzelolacakk Hazelzkn12 geçen ay oldu bebeğim. Aşırı derecede kustu. Sonra ishal başladı. Maalesef sonuç pozitif. Bikaç gün sürdü. Emiyosa bol bol emzirin. Kaç aylık bilmiyorum ama suyu da bol içsin çok geçmiş olsun
damlarici Hazelzkn12 merhaba benim bebeğim ateş halsizlik belirtisi ve huysuzdu çok doktorumuz üç gün ateşi olabilir ama üçüncü günden sonra hala devam ediyorsa ve sürekli kusuyor öksürüyorsa yatırıp serum vereceğiz demişti Allah tan gerek kalmadı hafif geçirdik sizede çok geçmiş olsun inşallah hemen atlatırsınız
Goktugunannesi07 Hazelzkn12 Çok geçmiş olsun. Bebeğimin ilk belirtisi ateşti. Daha sonra huysuzluk ve ishal eşlik etti. Ortalama 4 5 günde iyileşti. Bol bol emzirmek D vitamininin aksatmamak ve ishal durumunda probiyotik damla kullanmak gerekiyor. Onun dışında bebeklere zaten bir ilaç vermiyorlar.
Ecrininannesi58 Liioo benim kızımdada iki gündür kafa ateşi var çokta huzursuz ateşi 37den düşmüyo hiç doktora götürmedim ama agrı kesici falan verdim bide inliyo sürekli götürmelimiyim acaba
Hazelzkn12 herseyguzelolacakk 6 aylık emiyor sürekli emziriyorum zaten tam emin değilim zaten olup olmadığına sadece bugün keyifsizdi birkaç kezde kustu ateş falan yok ishalde yok aynı şekilde inşallah bulaşmaz eşim hiç yaklaşmıyor bize zaten
Hazelzkn12 damlarici inşallah korona değildir ya tam emin değilim olup olmadığına sadece bugün keyifsizdi ve kustu bikaç kez
Gamze3535 Bizde de hepsi oldu kusma sadece 1 kere fışkırır tarzda oldu bidaha olmadı ama ateş 10 gün sürdü hemen hemen
kuzeyinannesiiiiii Hazelzkn12 bizim önce kusma oldu ne içtiyse çıkardı 7 aylık bebeğim ek gıdayı kesinlikle istemedi. sonra burun tıkanıklığı başladı ve en son en kötüsü ishal başladı 1 hafta günde en az 7 kere su gibi yaptı kakasını. allahım düşmanımsa da çocuğuyla sınamasın çok zor
Hazelzkn12 kuzeyinannesiiiiii evet allah kimseyi evladıyla sınamasın inşallah bende tam emin değilim olup olmadığını sadece keyifsiz huysuzdu bugün bikaç kez de kustu
kuzeyinannesiiiiii Hazelzkn12 inşallah değildir öyle bir durum varsa da siz çok normalmiş gibi davranın ki bebeğiniz bir şey hissetmesin. en önemli şey sakinlik. belki de normal bi huzursuzluktur
Sedefe Hazelzkn12 öksürle başladı bizimki bir gece ateşlendi sonra öksürüğü iyice şiddetlendi sesi gitti tamamen ve sürekli uyuyordu
Hazelzkn12 Sedefe hadi ya benimkide bugün bütün uykularını sorunsuz uyudu öksürük falan yok sadece biraz keyifsiz normalde yere yatırırım oyuncaklarıyla oynar sürekli bugün hiç oynamak istemedi mızmızlandı hep kustu bide işte bikaç sefer
Mericcc Hazelzkn12 benim de eşimde basladi karantinaya almistik ama sonra bebeğim de ateş ve huysuzluk başladı. Merak etmeyin hiç çabuk atlatıyor çocuklar 3 günde bir şeyi kalmadı. Emziriyorsanız sık sık emzirin. Maske yakın yanında elleri sık yıkayın. Dr bize öksürük çok olursa getirin dedi ama hiç gerek kalmadı çok şükür. Çok geçmiş olsun
Sedefe Hazelzkn12 diş çıkarma döneminde çocukların huyları değişiyor belki dişleri çıkıyor olabilir takip edin siz eğer ateş kusma yoğun bir şekilde devam ederse doktora gösterin
Hazelzkn12 Sedefe olabilir aslında bende dişi düşünmedim değil birkaç zamandır kulağını çekiştirip parmağını kulağına sokuyor ateş falan hiçbrşey yok ama