Kızlar oğlum tam 20 aylık ve bikaç gündür sebepli sebepsiz dakikalarca ağlıyo bağırıyor bazen bişeye hayır dediğimde bazende durduk yere yani anlamıyorum anlayamıyorum.kendini yerlere atıyor hiç böyle değildi şuan oyuncaklarıyla oynuyor hala ağlamalı bağırmalı fikri olan