Alya1616 Bebegim emzik ve biberon tutmuyor bu ay ekgidaya basliyacagiz devam sutu icemeyecegine göre kaşık mama +ek gida nasil bir düzen olusturabilirim
deniz-95 Alya1616 acıkınca da içmiyo mu 🙄 benim kızımda biberonu dişliyodu lansinoh aldım onunla içiyor
deniz-95 Alya1616 ya kaşık maması da mamayla ediliyor ama tamamen ona geçmek olmaz ki. Bi şekilde içmesi lazım mamayı 😞 ah bu bebekler 🤦🏻♀️