Selam annişler. 9 aylık oğluma bugün aşı yapıldı. Aşıdan sonra banyo yapılıyor mu. Ben sormayı unuttum ebeye. Birde 8 kilo geldi. Biraz az ama endişe etmeye gerek yok dedi. Napim iştahı yok ek gıdayı ya yemiyor yada kaşık ucuyla bir iki kere alıp bırakıyor. Beni emiyor 7/24. Elimden geldiğince tiksindirmeden yedirip büyütmeye çalışıyorum. Sağlıklı olsunda önemli olan o. 🙏