Merveasyam Selam kızlar bebeğim 5 aylık ve yavaştan ek gıdaya başlıyacaz siz bebeklerinize neler veriyorsunuz
ofkelisirin Merveasyam 3 gün kuralıyla önce sebzeler havuç patates balkabağı haşlayıp. ben bunlarla beraber yoğurda da başlamıştım sonra elma armut verdm ayrı ayrı tadını aldı hep seviyor şimdi çorba yiyoruz biz 6 aylığız
Merveee34 Merveasyam bizde bugün tam 5 aylık olduk . 2 hafta sonra falan başlamayı düşünüyorum . 3 gün kuralı ile buharda pişmiş sebzeler ile başlayacağım
Burakefenin_annesi Bizimde 5 aylık bugün ablasına elma dilerken bakıyordu öyle çeyrek cam rendeleyle rendeleyip verdim sevdi gayet de iyi yedi bende yoğurt mayalayıp başlamayı düşünüyorum artık
Merveasyam Burakefenin_annesi ya bugün bende denedim elmayı ama sürekli öğürdü yemek istemedi sanırım bende yarın yoğurt mayalicam keçi sütünden anne sütüne en yakın olduğu için
Merveasyam Merveee34 ya aslında belki 6 aya kadar bekleyebilirdik çünkü normal gidiyorduk ama işe başlıcam mama vermek yerine ek gıdaya geçelim dedi o yüzden geçtik ufaktan bakalım
Burakefenin_annesi Merveasyam cam rende ile rendeledim pürüzsüz Bi kıvam oldu sevdi ama. Her bebek bir değil sevmedi demekki olabilir