Kuzeyin_annesii ben bebekken almıştım, kışın petekleri yükselttiğim zaman çalıştırıyordum o dönem , ama sonra daha kullanmadım gerek duymuyorum sadece hasta olduğu zamanlarda gece sabaha kadar açıyorum o kadar ama onun yerine peteklere suluk asabilirsiniz. Bende vaktinde sanki çok lazımmış gibi hissettim ama şimdi bakınca çok da gerek yokmuş diyorum