minikobebegim00 Ev ısınmıyor pek ben üşüyorum eşim üşümüyor bebek üşür mü bilmiyorum kıyafetlerden farklı olarak yelek giydiriyorum şapka eldiven çorap patik bu kadar
Kuzeymiram minikobebegim00 vücut ısisi 36.2 ile 37.2 derece arasinda ise bebek usumuyordur bu degerin altimdaysa üsuyordur bi kat daha fazla giydirebilirsiniz diye yaziyordu bu uygulamaya girerken gunluk bilgiler yazıyor ya ordan görmustum