NSZA2020 Kızım 16 aylık uyutma hariç kolay bir bebek ama uyuturken çok zorluyordu beni bir kaç gündür Nebe süresini dinletiyorum Sakin Sakin uykuya dalıyor çok şükür.Rabbimden gelen herşey huzur veriyor hamd olsun 🤲
Hilal-95 NSZA2020 ben acık briyim yani açsam evin içinde felan sıkıntı olurmu ben actığım zaman hep kapanıyorum felan üşendim için açmak zor gelıyor acıkcası ya
Sulemsc Hilal-95 acmanizda tabiki bir sıkıntı olmaz bende evde açığım ve hep nebe dinletiyorum sakinlesiyor . Sadece açtığımda bende dinliyorum başka birseyle ilgilenmiyorum😊🙏
Neyyysee Hilal-95 basın açık da dinleyebilirsin canım, ben kapaliyim ama netten açınca başımı ötmüyorum 😊
Hilal-95 Sulemsc bende dinliyorum hamıleyken hep abdest alıp kapanıp dinliyodum simdide acıp odadan cıkıyorum kötü bsy yapıyorum gibi gelıyor içim rahat etmıyor kafam acıken inşallah bi gün kapanmak bana da zor gelmez dua et🙏🏻😌
Hilal-95 Neyyysee ayy iyi bari hep bi vicdan acabı cekıyorm inanırmısın odadan cıkıyorum 🤦🏻♀️ İçimde böyle saygısızlık yapıyomusum gibi korku oluyor içim rahat etti braz teşekkür ederim 🙏🏻