54321betul ben sarımsak, çay, anne sütü hepsini denedim ama olmadı. Bizim de hep kızarık. 2 gün önce göz doktoruna gittik tekrar. Önceki gittiğimizde bebek olduğu için ellemek istemiyorum demişti. Geçmemiş hala ve çok da ilerlemiş almamız lazım dedi. Çocuk doktoru da bunu aldırın daha da ilerlerse göz kapağını indirir dedi, yoksa biz yaşına kadar beklicektik. Göz doktoru da ümitsz konuşunca mecbur pazartesi ameliyat olacak