Selam anneler dopum yapalı 8 ay oldu ama hala kendime uygun sütyen bulmadım dolgusuz taktıklsrımda içinde sapa sola hareket ediyor yada fışkırıyor aşırı rahatsz edici siz neler kullanıyorsunuz önerdiğiniz sütyen varmı ? Toparlayıcılarda bana çok cazip gelmiyor en azından dışarı çıkarken giydşğim bi kıyafette düzgün durmalı ne önerirsinz😂