Arslann Sürekli mızmız hic biseyden memnun olmuyor öğlen uykusu gram yok nerde tehlikeli şey var onu istiyo kafayı yicem bütün gün benim gibi yaşayan varmı ya bu durumu
shrdmrts Arslann benimki de 7 ay 21 günlük. Sabah işe gidip öğle geliyorum. İsyan etmek olmasın ama çok yoruldum. Sürekli kucak istiyor, onu bırakıp gittiğimde çığlık atarak ağlıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum 🤦♀️
Arslann shrdmrts aynen benimkide ya ben gidince bas bas ağlıyor yanında duruyorum bu seferde kucağına al diye ağlıyor emeklemek istiyor ama korkuyorum habire kafasını vuruyor sağa sola valla migrenim tuttu bugün
Snowglobe Arslann mümkün olduğunca istediği şeyi yapmayıp başka şey teklif ediyorum. Unutturuyorım. Öyle çözüm buldum