Çarşamba günü doğum yaptım 38 haftalık bebeğim doğumda kaka yapmış enfeksiyon çıktı çarşamba gecesi yeni doğan yoğun bakıma aldılar antibiyotik tedavisi verilecek dediler 1 hafta enfeksiyonu çok yüksek değil dediler varmı böyle olan iyidir dimi antibiyotik 1 haftada bittiği için öyle yapıyorlarmış çok üzülüyorum