efnosunannesi
hastaneden eve geldik sarıydı 4 saat nerdeyse uyanmıyordu çok stresli günlerdi gerçekten. kontrol için 5. Gün gittik doktor yatış verdi 18 değer ile 1,5 gün yattık
8 e düşmüştü çıkış yapıldı.15 gün sonra gittik 10 çıktı 1,5 ay sonra tekrar kan verdik değeri 10 çıktı yine
gözlerde yeni yeni geçti sarılıgı sadece anne sütü verdim evde.Hastanede kaldığımız o süreçte mama takviyesi yapmıştım .Çok sinir bozucu evet ama artık takmıyorum anne sütü sarılığı bizimki yavas yavaş geçiyor Allah’a şükür