Diskriminant benim bebeğim de aynı durumda, biogaia içiriyorum. acı çekmesine çok üzülüyorum ben de ama en iyisi kabullenmek bu süreci, Elimizden geleni yapıyoruz kiraz çekirdeği masaj vs ama tamamen kesmiyor tabii.
4.ayda geçecek diye teselli ediyorum kendimi. Doktorumuz gaz çok normal, en kötüsü bu olsa keşke dedi hastalıklar olmasındansa. O yüzden moralimizi psikolojimizi iyi tutuyoruz ☺️