Merhaba arkadaşlar 7 buçuk aylık bebeğim. Tadımlardan sonra ona göre tarifler yaptım yemeyi bıraktı. Dedim ki tatsız sanırım daha sonra ona uygun ama bizim yemeklerimize benzer yemeklerde yapıyorum ama kaşığı görünce ağzını kitliyor. Tambuğdayından tuzsuz ekmek yaptım iştahla alıp yiyor. Ona benzer katı şeyler yapsam bu sefer kabız olacak bebeğim hep katı olmaz. Napıcağımı şaşırdım