Paatates Arkadaşlar Emsey de hamilelik ve doğum sürecini yaşayan var mı ? Memnuniyet ve hangi doktor daha iyi ? Bir fikir verebilir misiniz ?
Ahsenmervee Paatates bende Şule hanımda doğum yaptım çok memnun kaldım Canan hanım da iyi ama aşırı yoğun çok ilgilenemeyebilir
Papatyam01 Ben Canan hanıma gittim 2 gebeliğimdede doğumda da saat fark etmeksizin geliyor çocuk. Hastalıklarındada dr y Mesut beye gidiyoruz Murat beyi de öneririm
Ahsenmervee Papatyam01 bende çocuk doktoru arıyorum güzel ilgileniyor mu bide şey istiyorum numarasını versin bişey olduğunda danışayım kadın doğum doktorum o konuda çok iyiydi anında ulaşabiliyodum
Papatyam01 Ahsenmervee biz Mesut beye gidiyoruz numarasını verdi dönüş yapıyor. O olmazsa Murat bey ve Didem hanım öneririm Didem cep no vermedi baya bi süre gittik ona. Murat beyi bilmiyorum