Zumramm04 ben satmayı düşünüyorum pilsanın müziğinde bi sıkıntı yok kutusu da mevcut benimki çabuk kalkındı yürüdü 10. Aydır tamamen desteksiz yürüyor kullanmadı koltuklara tutunup giderdi en son aktivite masası gibi kullanalım ayağını açmayalım dedim taşıdı çeke çeke üstüne çıkacaktı ayağı kaydı düştü kaldırdım