Yunusemrecik 4 ay 20 günlük aşıdan sonra yaklaşık 1 hafta ishali oldu yeşil renk ve mukuslu şimdi düzeldi doktora gittik sadece röntgen çektş kan idrar yapılmadı antibiyotik başlattı.2 gündür kendini kasıyor ve uykusu içinde şiddetli şekilde ağlayarak uyanıyor