Ssda01 Mefeannesi teşekkür ederim canım sizde geçmiş olsun şimdiden aşıdan 6 saat sonra sürekli takip etmeye çalış canım ateşini
Duyday Bizde 2 aşı aynı gün oldu rota ve nimerix. Ateş olmadı ancak ağrısı oldu ve huzursuzluk tavan yaptı, fitil vererek geçirdik süreci.Anne sütü alan bebeklere şurup yerine fitil öneriyor doktorum.(damak tadının değişerek meme reddine gitmemesi için)
Rezenecayi Mefeannesi aşıdan hemen sonra calpol versim 1 çay kaşığı. Hemşire açılmamış calpol ver etkisi daha hızlı oluyor dedi. En yüksek 37.3 falan oldu. 38 görmedik bile. Ama ben aşıya lanet ettim. Aşırı huysuz uykuya dirençli 2 hafta geçirdim. Devamlı ağla ağla huyu değişti aşıdan sonra öbür ay 2. Dozumuz var ayaklarım geri geri gidiyor. Menerix +bexero
Matildaa Nisan12 bebeğiniz ne kadarlıktı. Aşı planlamanız nasıl oldu. Kaçıncı ayında. Ve fiyat olarak nasıl oldu bilgi verir misiniz. Bende yaptırmayı düşünüyorum da
Nisan12 Matildaa kızım 7 aylıkken olmuştu nimerix ve bexsero oldu ilk doz. 9 ayda yapılacaktı fakat maddiyat açısından yaptıramadm doktorumuz bu 2 doz yetirince korur dedi ama daha sonra 1 yaşında 1 doz daha yapalım dedi 1 ay sonra tekrardan düşünüyoruz. O zman hem muayene hemde nimerix ve bexsero aşısıyla birlikte toplamda 900 kusur ödeme yapmıştık
Srpmzcn19 Mefeannesi ilk dozlarını yaptırdığım da atesimiz oldu. 2. De cok az oldu 37 yi geçmedi. Bugün son dozları yaptırdim şimdilik ateşimiz yok gibi inşallah çıkmaz 🤲
Esra_Deva Mefeannesi benim kızımda çok yaptı. Hatta dirençli ateş oldu. 4 saatte bir calpol verdik dr yönlendirmesi ile. Benim çok panik olduğumı anlayınca doktorumuz bana kaynağını bildiğimiz ateşten korkmamıza gerek yok demişti. Çok mantıklı. Korkmayın. Şifa olsun 🌸
Mefeannesi Esra_Deva yaa kuzum kıyamam bizde cts olduk ilk dozu ateş oldu malesef ki gecesinde başladı
ozgeefem Mefeannesi 4 5 gün önce hem hem nimenrix hem bexero ilk dozlarını vurdurdum aynı gün, çok şükür ateş halsizlik vs yapmadı sadece nimenrix vurulan bacağı hafif şişmişti doktorumuzda söylemişti zaten soğuk kolonya ile hafif masaj yapmıştım o da geçti. Sizinki de kolayca geçirir inşallah🙏
Miniminimini Mefeannesi 3 gün ateslendi bizimki ateş yaptı sonra geçti ilac verin dedi doktor aşıdan hemen sonra bize calpon
mybabysygn Mefeannesi nimenrix ise yapmıyor ben rotayla birlikte yaptırdım ama bexsero ateş yapıyormuş
Srpmzcn19 Mefeannesi ilk dozda bizimde çok olmuştu 2 gün falan ama ikinci dozda 37 yi gećmedi. Sabah 3. Dozları yaptırdım ateşimiz yok şükür şimdilik