Poyrazin_annesii Meraba 20 günlük bebegım var ve emmıyor sütüm kesildi. Mama verıyorum 2 saatte 1 . Acaba doyuyor mu blmıyrm. Sızlerde mama verıyormusnuz nasıl beslemelıym
Glsn7581 Poyrazin_annesii ben hiç mama kullanmadım ama bebeğim Yenidoğan iken en az yarım saatte bir kaldırıp emziriyordum
MihrimahVeAnnesiii Poyrazin_annesii benimde 13 günlük acıkınca uyanıyor en fazla 3 saatte bir uyanır uyanmazsa kendimde 3 saate kadar bekliyorum doymadigi zaman belli ediyor kendini
Jelibonsmom Benim de 12 günlük bebeğim var ilk başlarda sarılık olmasın diye sık emzirdim 1-2 saatte bir.. 10 günden sonra gazı olmaya başladı, araştırdım sık emzirmek de gaza neden oluyormuş şimdi nasıl besleyeceğim bilemiyorum