Merhaba arkadaslar. Oğlum 4 yaşını 2 ay geçti bir süredir ayaklari ve kolları ağrıyordu ama surekli değil. Yol yürüdüğünde yada evde koştuğunda dün doktora götürdüm kan alındı bugün sonuçlar için gittiğimde demir ve D vitamininin hic kalmadığını 4 aylık bir ilac kullanmamızı söyledi ama kaşık ilaç kullanan varmı daha önce?
Birde aynı zamanda yemeklerle nasıl desteklediniz?