Bebeğim kakasını biraz zor yapıyor, yaparkende titriyor saniyelik acaba neden olur sürekli olmuyor arada oluyor. İdrar yolu enfeksiyonu değil geçen ay idrar verdik o zaman da böyle yapıyordu idrar yolu enfeksiyonu olduğunu düşünmüştüm. Farkettim ki kaka yaparken ve zorlandığında oluyor. Neden olur acaba