Merhaba arkadaşlar 16 aylık bi oğlum var düne kadar her şey çok normal di ama dün akşam birden sağ ayağını çekerek yürümeye başladı ara ara düzgün yürüyor ama çoğunlukla topallıyor ayağına yan basıyor bi kızarıklık falan yok düşmedide ve ağlama huzursuzluğuda yok odadan odaya gidiyor yerinde durmadan acaba yaşayan var mı lütfen bana yardımcı olun