Gokceyasinmiran Merhaba hanımlar sağlık ocağının verdiği monovit ve vegaferon ilaçlarını kullandım bebeğime kabızlık yaptı kullanıp memnun kaldığınız kan ve Demir ilaçlarını önerebilir misiniz?
1Melodi Gokceyasinmiran ben newitt marka kullanıyorum içeriği tertemiz sağlık ocağının verdikleri pek tercih edilmiyor
HilaalllEslemm D vitamini ocean kullanıyoruz. Demir takviyesi de sidefer kullanıyoruz memnununuz bir sorun yaşamadık
Babyfacee Gokceyasinmiran vegaferon berbat bir damla 1 aydır onun yaptığı gazı çekiyoruz ne diye böyle ilaçlar verirler anlamıyorum. Ben ocean ın demirini ve D vitaminini kullanıyorum memnunum
Sldmrt Gokceyasinmiran kan ve demir ilacı aynı iey değil mi ya :) d vitamibi demek istedinz herhalde. Kan yani demir ilacı olarak bestiron d vit. İçin de pedia d kullandık kabızlık yapmadı