Anneler kızımda egzama ve poposunda mantarlı pişik oluşmuş .yeme içme dikkat edilecek dedi .yumurta sarısı peynir veriyordum artık kesicem kendimde yemiycem baharatlı yiyecekler yapabiliyır Muş peki ben ne yicem ve kızıma ne vericem herşey süt ürünlü .
krem verdi kullancam umarım geçer ama yeme içme olarak neler yiyebilirim