Snmmns Kizlar bebegim 6 aylik asini oldu saglik ocagindaki ebede dediki 8 aylik asisida var o asiyi olmadan once kan aldirin kansizliga vs bakicam dedi bu kan tahlili hastanrdemi yaptirilcak yoksa saglikocagindami bilginiz varmi
Ugggg Snmmns 6 aylık asida banada 9. Ayda alınacak dedi.yanliz saglikocagimi yoksa büyük hastanemi sormadım.yarin doktora gideceğiz sorularım arasına bunuda ekleyeyim:)
Snmmns Ugggg bilmiyorum ben sormayi unuttum 5 inde asimizi olduk 8 aylik asinda gelmeden once kan tahlili yaptirin bakicaz dedi ona gore asi yapcaz deid bilmiyorum neyin nesi
Snmmns Rezonaz yok asi 28 agustosta daha ama besinde gittigimde asi yaptiklarinda 8 aylik asiis olmadan once kan tahlili yaptirin dedi ama devlettemi saglikocagindami onu bilmiyoru.
Rezonaz Rezonaz Ugggg benim ki 9,5 aylık bir yaşına kadar aşı yok dedi bide kan sayımını da bir yaşından önce yapacakmış
Deepmom Snmmns 15 aylık kızım özel asi değilse 8.ayında kan sayımı istenir sadece 6.ay aşılarından sonra 1 yaşında aşısı olur sadece
Ugggg Snmmns bence bı yanlış anlama var ben yeni 6 ay asisi için gittim Ekim ayına kontrol yazmış 9 aylık olcak ozaman .eğer bı asi olsaydı söylerdi mutlaka.