Dilara61 Eltim yazin doğum yapcak tulum takim mi alsam 3 parca yoksa 10 lu cikis mi yazin bekler usuyo mu haziran sonu gibi olacak doğum
Themamacita Dilara61 bence daha kullanışlı uzun ömürlü bir hediye alabilirsiniz hastane çıkışını kendisi beğenerek alsın
Nil2736 Dilara61 bende ağustos sonu eylül başı doğurcam inş. Bende 8li alcam yani battaniyesiz. kendim ayriytten müslin battaniye alcam
BenMathilda Dilara61 haziran ortasında doğum yapmıştım, yenidoğan 10lu setleri giyiniyorlar her türlü. 1. Aydan sonra artık kısa kollu vs giymesi sorun olmuyor
Glsn7581 Dilara61 İlk zamanlar zaten hevesle çok fazla küçük elbise alınıyor 6 aylık 9 aylık veya 1 yaş alsanız daha güzel olmaz mı