Kızlar merhaba k bebeğim 19 aylık bnde 9 haftalık hamileyim çok şükür faranjit ve öksürük var inşallah geçecek . Hayırla sağlıkla kucağıma alırım inşallah bebeğimi .ikinci sezeryan yeri kalınlaşmış dedi doktor o anda neden ne olur demedim doktora normal mi kızlar sizler kaçıncı haftadasiniz sezeryan yeriniz nasıl