GizemKivancK yusufmertmom küçük gelince zaten daha çok hava yutuyor oğlum o kadar iştahlı ki gelsin mama diye cork cork çekiyor acıkınca çok komik 😂 belli ediyor az geldiğini
GizemKivancK Buse_efe mm anladım 3 ayı geçince biraz daha devam edeyim 2 numaraya sonra 4-5 aylıkken bi deniyim olmadı 6. Ayı beklerim o zaman
Azolili GizemKivancK ben kızıma göre değişmiştim. İlk zamanlar içerken foşur foşur taşırarak içerdi sonra ay ilerledikçe alıştı be taşmamaya başladı. Bi süre sonrada bi büyüğüne geçmiştim. Yoksa biberon çok yavaş bitiyor
Ilkimmmm GizemKivancK yenidoğan 0+m kullanmalısın yani tek delik yoksa boğulur daha ufakmış biraz büyüyünce başlığını değiştir sadece Avent natural👍
Banu- GizemKivancK bebek büyüdükçe biberon ucu ayına göre yükseltilir. Yenidoğanla 3 aylık bebeğin emmesi aynı güçte mi? Saçmalamış. Anca çocuğa eziyet olur.