Dun post açmiştim ateşi duşmuyorum kizimin diye 39.5 idi hastaneye götürdük boğaz enfeksiyonu dedi soğuk yaptilar ateşi düşürdüler ordaki doktor sorduki ishal kusma var mi diye yok dedim ama eve geldikten sonra ishal başladi bi de bugün kustu ateşide yeniden yükseldi dün anca biraz düşürdük sorum şu ki antibiyotik etkisini gösterince ishalde durur mu bu arada kizim 28 aylik