Arkadaşlar 44 gün önce doğum yaptım bugün doktor kontrolüne gittiğimde yumurtalarım 13-15mm çıktı bebeğim sadece anne sütü alıyor sıksık emziriyorum yumurta olması normal mi yumurtlamış mı oluyorum yoksa emzirmek çatlamayı mı engelliyor. Bu durumda önümüzdeki ay regl olmam mı gerekiyor bilgisi olan var mı