Merhabalar. Bebeğim 35 günlük ve 2 3 saat arasında mutlaka besliyorum alarm kuruyorum, ama ben verdiğim zaman çok acıkmış gibi içmiyor (biberon ile beslediğim için farkındayım) kendisi ağlayıp içtiği zaman daha çok ve daha iştahlı içiyor
Kendisi de 2 buçuk 3 saat içinde mutlaka ağlayıp süt istiyor. Gece de olsa gündüzde olsa 3 saati geçmeden istiyor
Ben yine 2 buçuk saatte bir veriyim mi yoksa onun kendisinin istemesini bekleyim mi