Lalin9898 Kaynimin nisanina gidiyoruz esim anca izin alabildi aksam nisan var lc den elbise ve kulotlu corap aldim yikamaya zaman yok oyle giydirsem bisy olurmu
Hiranur2010 Lalin9898 bende yıkayıp giydirmeye çalışıyorum her zaman ama bazı istisna durumlar olabiliyor bu saatte elde yoksan kurumaz bisey yapamazsın canım giydir bisey olmaz allahin izni ile
simiyyy Ya inşallah bişey olmaz ama burda bi anne yıkmadan giydirdiği kıyafetten dolayı bebeği uyuz olmuştu
YgmrDru Lalin9898 en azından yüksek ayarda ısı basın özellikle tenine değecek kısmına bol buhar verin mikrobu kırılsın bize gelene kadar ne aşamalardan geçiyor çünkü maalesef
Deletedmom_22 Lalin9898 elektrikli ısıtıcı varmı evinizde ? Eğer varsa giyeceği elbiseyi elinizle sabunla 1kez hafifçe yıkayın ve ısıtıcının yanına koyup kurutun. yoksa da yapacak bir şey yok 😀 ama teni çok hassas ise kızarabilir 🪷
alice0334 Lalin9898 canım artan şu uyuz mevzusundan sonra ben pek taraftarı değilim ama yine de sen bilirsin en azından ütü tutma ihtimalin varsa sıcak üründür istersen
sokomel kızlar kıyafette uyuz kalır mı hiç ya kalsa ne kadar süre kalır kıyafetten olduğunu sanmıyorum olanın da.
ymr_12 Lalin9898 bence makineye at kisa programa canim petegin ustune koy 2 saate kurur ben oyle yapiyorum kizimin kiyafetlerini petegin ustune koyuyorum hemen kuruyo yikamadan giydirmemelisin heleki bu donemde
Zeynepalya_ve_annesi Lalin9898 ben giydiremiyorum o sekilde aksama cok var kurur soba falan yada kalorifer varsa o saate kadar kurur
agns Lalin9898 2 çocuğuma da yıkamadan giydirdiğim tek şey ayakkabı olmuştur nerelerden geliyor ne ellerden geçiyor ona dokunup azına alıcak elini ben yapmam yapmadım da tabi sizin hür iradeniz 39 yaşındayım öyle rahat davransaydım heralde 5 tane daha doğururdum