Zeynepalya_ve_annesi Demir44 sadece karadut özü veriyorum baska kan ilaci falan kullanmadim kan degerleride yulsek olmasi gerkenden
Sultan2 Demir44 ferrum kullanıyorum ama bebekte aşırı gaz yapıyor ne yapcam bilmiyorum 6 ile başla dediler 2 damlası bile gaz yapıyor